vineri, 16 iulie 2010

Delta - Sfantu Gheorghe (prima parte)


Da, am fost in delta. Mai exact la Sfantu’ Gheorghe, acolo unde Dunarea isi infige cel de-al treilea brat in mare.Pot spune ca am avut parte de o gradina zoologica fara garduri si de de o gradina botanica ale carei alei au fost canalele Dunarii. Spectacolul gratuit oferit de pasarile din rezervatia Sahalin, o mare prietenoasa, calda, plaja cu nisip fin si mii de scoici si melci ce te imbiau sa le culegi, gazda deosebita care ne-a facut toate poftele, spectacolul maiastru al libelulelor, totul ne-a facut sa ne simtim extraordinar. Incerc mai jos, si in zilele ce urmeaza sa postez crampeie din frumusetea naturii, a deltei in special.
Azi o prima parte:

Dunarea la Mahmudia :

Plaja la Sfantu':



Fotbal pe ulita:

Vecinii de plaja:

La intalnirea Dunarii cu marea:

Cherhanaua:

Farul de la capatul lumii :)

4 comentarii:

  1. Un loc pustiit şi pitoresc în acelaşi timp...

    RăspundețiȘtergere
  2. faine locuri. abia astept sa ajung si eu.

    RăspundețiȘtergere
  3. cea de a doua imagine imi place cel mai mult din aceasta serie

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase fotografiile din Delta. Imi plac cel mai mult fotografiile cu vecinii de pe plaja si farul. O parte din Romania Pitoreasca e in Delta. Merita vizitata. Astept cu nerabdare continuarea seriei.

    RăspundețiȘtergere