luni, 16 mai 2011

Râpa Roşie - Red Steep

File de poveste: Rapa Rosie 2010 , 28 Aprilie 02- Mai.
Anul acesta, impins de la spate de prietenul meu Marinarul (care de 3 ani se tot roaga de mine), am ajuns si eu la Rapa Rosie (Sebes). Pentru ca ma expim mai bine in fotografii (zic eu), am sa las pe acestea sa vorbeasca pentru mine. Eu adaug doar amanuntele importante, care ar trebui tinute minte. In fiecare an, de 1 Mai, la Rapa Rosie se intalnesc pasionatii de aeromodele pentru a-si arata "muschii" si petrece cateva zile minunate cu prietenii. Anul acesta, mi-am urnit si eu lentila pe acolo.

Rapa Rosie

Aeromodele la sol, in zbor si in picaj








Uneltele fara de care nu se poate zbura

Si binemeritata odihna de dupa

Locatia vazuta dinpre Rapa Rosie



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu