miercuri, 6 ianuarie 2010

Jurnal de calatorie - Thomas de Humulesti

Humulestiul este acum mai mult un cartier al orasului Targul Neamt si daca vrei sa ajungi la Nica acasa nu ai cum sa ratezi. Locatia este bine semnalizata cu placute si semne care te duc pana la bojdeuca.
Locul in sine e impartit in doua: o parte in care se regasesc scene si personaje din povestile si "Amintirile" lui Creanga si ce de-a doua cu casuta in sine. Bucuria mare a fost sa gasim un ghid nemapomenit care ne-a incantat cu citate din "Amintiri din copilarie".
Aici, pe prispa de lut, la soare, dormita Thomas. Eu l-am deranjat si suparat s-a carat in casa.


8 comentarii:

  1. foarte buna prima fotografie, ai detalii peste tot in alb

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) descoperirea anului 2010: Alba ca Zapada se numea de fapt Thomas... si era motan :)
    faine imaginile

    RăspundețiȘtergere
  3. hehe, foarte tare pisica desi nu sunt un fan al pisicilor. cum a zis si radu, o fotografie bine realizata, avem detalii pe thomas;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Este superba pisica, superba. E frumos ca ai fotografiat-o.
    Dar mai mult decat pisica imi place casa lui Creanga. Ai fotografiat-o la momentul potrivit, la apus sau la rasarit si se vad foarte frumos umbrele copacilor si cerul albastru. Raluca Ioana Agasanu, http://ralucaagasanu.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. excelenta imaginea cu Thomas the cat....

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai copii, aveti doua greseli: motanul meu se numeste Felix iar aceasta este casa mea parinteasca, nu Bojdeuca (aceea e casa mea din Iasi, nu confundati!).
    Trecand peste astea, pozele sunt foarte bune.
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere